کیسه برنج , گونی برنج , گونی تبلیغاتی برنج
نمونه کار کیسه گونی برنج

کیسه برنج

خزر کیسه مهربانی با بکارگیری کادر مجرب و استفاده از ماشین آلات روز دنیا در راستای افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان اقدام به تولید کیسه برنج (گونی برنج) و انواع گونی های با کیفیت بالا نموده است تا بتوانیم نقش مهمی را در صنعت بسته بندی کشورمان داشته باشیم . اهمیت و قدرت بسته بندی محصول ، جایگاه و اثرگذاری خرید توسط مشتری را دارد بسته بندی یک محصول میتواند باعث موفقیت در فروش و سودآوری بیشتر شود. خزر کیسه مهربانی انواع کیسه‌ های از جنس نایلون (پلی پروپیلن )، اسپان باند (پارچه سوزنی)، متقال (پارچه ای) و کنفی (چتایی) را تولید میکند.

سفارش چاپ کیسه برنج به صورت اختصاصی در این مجموعه انجام میگیرد و همچنین نمونه های کیسه برنج یا گونی برنج از قبل چاپ شده در این مجموعه موجود میباشد. خزر کیسه مهربانی در راستای توسعه بسته بندی و چاپ روی کیسه اولین واحد تولید و چاپ کیسه برنج (گونی برنج) در ایران می باشد که تولیدات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه میکند و این مجموعه دارای اولین و تنها فروشگاه اینترنتی و آنلاین فروش کیسه گونی در ایران میباشد.

انواع کیسه برنج

کیسه نایلون (پلی پروپلین)

نگهداری مواد غذایی مانند برنج بسیار مهم است ، اگر خوب از برنج مراقبت نشود ، دچار آفت میشود ، آفاتی مثل کرم و یک سری حشرات که بعضا با تمیز کردن برنج قابل استفاده هستند ، اما اگر تعداد آنها زیاد شود دیگر قابل استفاده نیست و باید برنج را دور ریخت. این طور مواقع باید از گونی برنج با کیفیت استفاده کنید مثل گونی پلاستیکی و گونی کنفی

خصوصیات مهم کیسه نایلون :

  • عدم جذب رطوبت
  • تحمل دما بالا
  • مقاومت بالا در برابر اسید ها بازها و چربی ها
  • استحکام بالا
  • انعطاف پذیری در تولید
  • قیمت مناسب
  • وزن بسیار پایین
  • قابلیت بازیافت
کیسه مهربانی
نمونه کار کیسه گونی برنج

موارد مصرفی

محصوالت کشاورزی (گندم، ذرت ،آرد، سبوس، چای ،گونی برنج ،پسته ،حبوبات و…) خوراک دام وطیور ، شکر ، نمک ، محصولات شیمیایی ، صنایع نساجی و مواد معدنی (کچ و پودر سنگ سیمان) در ابعاد مختلف در بازار عرضه میگردد.

کیسه اسپان باند

کیسه اسپان باند که در کشور به نام های فوم و پارچه های سوزنی معروف هستند که در رنگ بندی‌های با گرماژ مختلف ، در مصارف چون بسته بندی برنج و ساک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کیسه برنج, گونی برنج اسپان باند

گونی برنج

خزر کیسه مهربانی با استفاده از پارچه های اسپان باند به تولید گونی برنج با مقاومت و کیفیت چاپ بالا در ابعاد مختلف نموده است و تولید ساک های تبلیغاتی در گرماژو رنگبندی‌های مختلف اقدام به تولید به دو صورت (دوخت و الترا سونیک) کرده است.

نمونه کار کیسه گونی برنج

نمایش بیشتر
کیسه برنج , گونی برنج , گونی تبلیغاتی برنج

کیسه برنج , گونی برنج , گونی تبلیغاتی برنج
نمایش بیشتر
10کیلویی متقال صدری هاشمی کیسه مهربانی

10کیلویی متقال صدری هاشمی کیسه مهربانی

10کیلویی متقال صدری هاشمی کیسه مهربانی
نمایش بیشتر
برنج علی کاظمی خانم رز

برنج علی کاظمی خانم رز

برنج علی کاظمی خانم رز
نمایش بیشتر
کیسه برنج صدری هاشمی

sadri-hashemi

ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی ، حکم یک بیلبورد (تابلوی تبلیغاتی) همراه را دارد و یک ابزار تبلیغاتی خوب برای دیده شدن می باشد. یکی از مزایای ساک های تبلیغاتی اینا است ، که قابلیت چند بار استفاده را دارد و خرید ساک های تبلیغاتی کامالا مقرون به صرفه میباشد.

خزر کیسه مهربانی در راستای تولید کیسه های مثقال برنجی از نخ فیلامنت که از خصوصیات آن نرم بودن ، سفید بودن ، براق بودن و دارای استحکام بالا است استفاده می نماید تا بتواند کیسه‌های برنجی را با کیفیت بالا و ضخامت های گوناگون اقدام به تولید نماید که توانسته با این کار نیاز مشتریان را برطرف کند. گونی برنج مثقال (پارچه‌ای) به علت داشتن محافظ بافتی ، باعث ورود و خروج هوا میشوند و باعث میوشد که مدت ماندگاری برنج برنج در این نوع بسته بندی افزایش پیدا کند.

در این نوع محصول میتوانیم چاپ را به دو صورت مختلف برروی گونی برنج تولید نماییم :

1 – چاپ دیجیتال (تصویری)
2 – چاپ سیلک (چاپ چند رنگ)

کیسه‌های برنج قابلیت اضافه شدن زیپ و دسته را دارند که در این صورت اجرا این فرایند باعث می‌شود بسته بندی به صورت خیلی شیک عرضه گردد.

قیمت و خرید کیسه گونی

قیمت کیسه گونی و یا ساک های تبلیغاتی بسته به سایز و تعداد، قیمت های متفاوتی دارند. برای مشاهده قیمت و خرید انواع کیسه کونی میتوانید فروشگاه اینترنتی خزر کیسه مهربانی را مشاهده کنید.

خزر کیسه مهربانی